دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

جلسه اعضای هیات مدیره هدایت کشتی و کارکنان

4 هفته پیش

در جلسه مدیران و اعضای هیات مدیره هدایت کشتی مطرح شد؛

تاکید بر حفظ تداوم سودآوری با ورود به بازارهای جدید علیرغم جدا شدن بخشی از فعالیتهای یدک‌کشی و‌ راهنمایی/ تشریح دستاوردهای هدایت کشتی در سال گذشته
 
مدیرعامل شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، در جلسه دیدار آغاز سال نو با کارکنان دفتر مرکزی،ضمن تبریک سال جدید از تغییر و تحویل فعالیتهای یدک کشی و راهنمایی در شعب شمالی به شرکت نگین سبز خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، جلسه‌ای با حضور حسین صاحبی، مدیرعامل شرکت هدایت کشتی، همکاران دفتر مرکزی و اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد.
 
در این جلسه مدیرعامل هدایت کشتی ضمن تبریک سال نو، به بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای شرکت در سال ۱۴۰۲ در زمینه‌های مختلف عملیاتی و فنی، توفیقات متعدد در پرونده های حقوقی شرکت و سرمایه گذاریهای انجام شده در زمینه های مختلف اعم از خرید املاک و زمین و تکمیل ساختمان ۷ طبقه انزلی و انعقاد قرارداد ساخت دو فروند یدک کش ۶۰۰۰ اسب بخار با سازندگان داخلی خبر داد. 
 
وی در خصوص حفظ شعب شمالی شرکت علیرغم واگذاری کارهای یدک‌کشی و راهنمایی افزود پروژه های دیگری در شعب شمالی داریم که موجب می شود هدایت کشتی همچنان در بنادر شمالی کشور حضور داشته باشد.
 
صاحبی در پایان با آرزوی موفقیت هدایت کشتی در سال جدید، از همکاران خواست تا با تمام توان و حس مسئولیت‌پذیری، به وظایف خود عمل کنند.
 
پایان پیام/
 
 
 
 
 
 
نظرات
    موردی یافت نشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: