شنبه, 08 اردیبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

مهم‌ترین برنامه‌های شرکت هدایت کشتی در سال۱۴۰۳

1 ماه پیش

مهم‌ترین برنامه‌های شرکت هدایت کشتی در سال۱۴۰۳ / از ورود هدایت کشتی به ارائه خدمات بندری تا ورود شرکت بازار فرابورس

 
مدیرعامل شرکت هدایت کشتی، برنده شدن در مزایده جنوب شرق یا جنوب غرب، ورود شرکت به بازار فرابورس و تجهیزات در زمینه خرید یدک‌کش و کشتی‌سازی را از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت برای سال آینده عنوان کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، حسین صاحبی، مدیرعامل شرکت خدمات دریایی خلیج فارس، در مورد برنامه‌های آتی شرکت اظهار کرد: باتوجه به تغییرات اعمال شده در اساسنامه شرکت و اضافه شدن عملیات امور بندری به فعالیت‌های شرکت، در سال آینده به دنبال پروژه در حوزه امور بندری هستیم؛ تا یک سبد کالای جدید به شرکت اضافه کنیم که سرمایه‌گذاری در امور بندری ساخت انبار، خرید تجهیزات بندری و خدمات راهبری در مناقصه‌ها و مزایده‌ها را شامل می‌شود. بنابراین در کنار خدمات دریایی به طور جدی به دنبال خدمات بندری نیز هستیم.
 
وی هم‌چنین مراحل ورود به تخلیه بارگیری را پیچیده ارزیابی کرد و افزود: در مراحل اول به عنوان پیمانکار دست دوم وارد می‌شویم، تا تجریه و امتیازات لازم را کسب کرده و به تدریج به عنوان پیمانکار دست اول مستقل، در این حوزه نیز ورود پیدا کنیم. 
 
صاحبی در خصوص مرکز آموزش پایلوتاژ بندر انزلی گفت: تجهیز ساختمان به اتمام رسیده و برنامه‌ریزی‌های آموزشی برای دوره‌ها در شرکت شروع شده است. در حال کسب مجوزهای لازم از سازمان بنادر و دریانوردی هستیم.
 
وی مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال آینده را برشمرد و اعلام کرد: اول از همه در آستانه مزایده جنوب شرق یا جنوب غرب برای یدک‌کشی و راهنمایی هستیم، که انشاالله در اوایل ۱۴۰۳ توسط سازمان بنادر برگزار می‌شود. نکته دوم ورود شرکت به بازار فرابورس است. سومین هدف خرید تجهیزات هم در زمینه خرید یدک‌کش و هم در حوزه کشتی‌سازی در بندر انزلی به عنوان فضای سرمایه گذاری جدید است. این برنامه هنوز در مرحله بررسی توجیه اقتصادی طرح است، که اگر انشاالله این طرح به تصمیم مجمع عمومی شرکت برسد، تأسیس این کارخانه کشتی‌سازی هم در ۱۴۰۳ استارت خواهد خورد.
 
پایان پیام/
نظرات
    موردی یافت نشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: