شنبه, 06 مرداد 1403 برابر با 27 ژوئیه 2024

افزایش تعداد ناوگان دریایی هدایت کشتی در شعبه بندر چابهار

2 ماه پیش

افزایش تعداد ناوگان دریایی هدایت کشتی در شعبه بندر چابهار

 
مدیر شعبه بندر چابهار شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، از افزایش خدمات و دستاوردهای این شرکت خبر داد و گفت: دو فروند شناور ۶۰۰۰ و ۴۴۰۰ به ناوگان دریایی هدایت کشتی اضافه می‌شوند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، عبدالحمید جلیلیان، مدیر شعبه بندر چابهار، در رابطه با تعداد ناوگان شرکت گفت: تعداد ۵ فروند یدک‌کش با نام‌های یادگار، ثوره، رمضان و خصرا، یک شناور استیجاری به نام تایتان، یک قایق راهنما و یک قایق آلودگی تحت راهبری شرکت هدایت کشتی قرار دارند.
 
وی ادامه داد: فعالیت‌های مختلف شرکت شامل پهلودهی و جداسازی کشتی‌ها در بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری، لنگراندازی و آب‌رسانی به کشتی‌ها در اسکله و لنگرگاه است.
 
وی ضمن بیان دستاوردهای شرکت هدایت کشتی، به برنده شدن در مناقصه آلودگی آب‌های دریا، شرکت در مانورهای جست‌و‌جو و نجات دریایی و کمک رسانی به افراد نیازمند اشاره کرد و افزود: در بخش ورزشی برای پرسنل اهمیت خاصی قائلیم و نائب قهرمانی فوتسال در جام رمضان و دهه فجر، از دیگر دستاوردهای شرکت می‌باشد.
 
مدیر شعبه چابهار در رابطه با افزایش خدمات در شرکت هدایت کشتی اعلام کرد: مقرر شد بارج آب‌رسان سردار که اکنون در داک شهید رجایی ایزوایکو است، دوجداره شده تا بتواند سوخت‌رسانی به کشتی‌ها را در اسکله و بندرگاه انجام دهد.
 
وی ادامه داد: طبق مکاتباتی که در قرارداد جدید اداره بندر چابهار، سازمان و شرکت درمورد افزایش تعداد شناور‌ها داشته‌اند، مقرر شد دو فروند شناور دیگر (۶۰۰۰ و ۴۴۰۰) نیز به ناوگان دریایی اضافه شوند.
 
جلیلیان در پایان گفت: طبق روال هرساله در بندر چابهار با همکاری اداره بندر، جشن دریانوردی در سالن آمفی‌تئاتر و محوطه اسکله با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود. در این مراسم مدیر کل بندر و شرکت به دریانوردان نمونه جوایز و لوح تقدیر اهدا می‌کند.
 
لازم به ذکر است عبدالحمید جلیلیان، رئیس عملیات دریایی و راهنمایی ارشد در شعبه چابهار شرکت هدایت کشتی، دارای فوق لیسانس حمل‌و‌نقل دریایی است و از سال ۱۳۷۱ در بندر چابهار مشغول به کار بوده و از سال ۱۳۹۳ به عنوان مدیر شعبه مشغول به فعالیت است.
پایان پیام/
 
 
نظرات
    موردی یافت نشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: